Pain Relief Shaklee Untuk Sakit Sendi

 

Anda pernah tak alami sakit yang teruk, sampai tak boleh nak tidur sebab terlampau sakit sehingga terpaksa ke klinik ambil ubat tahan sakit. Terutama siapa yang ada migraine,gout. Sakitnya bukan kepalang kan.

Walaupun saya sendiri tak pernah mengalami sakit tersebut, bila lihat orang sekeliling yang pernah mengalami, Allahu kesian tengok. Sebab dah tak tahan sakit sangat, sampai nak tak tidur pun berguling-guling, nak tak nak terpaksa ambil pain killer.

Sebenarnya pain killer atau ubat tahan sakit tak boleh diambil selalu dan jika selalu sangat ambil boleh bahayakan kesihatan terutama buah pinggang. Ubat atau pil tahan sakit ni ada banyak jenis. Ada jenis makan,ada jenis cucuk. Ada yang jenis kuat, ada yang tak berapa kuat.

Paling biasa yang selalu diambil di kalangan kita adalah panadol. Itu yang kerap sangat-sangat orang ambil. Asalkan demam panadol,asalkan nak cepat sihat telan panadol sampai berpapan-papan😀.

Esoknya terus sihat. Tak sampai berapa hari, sakit berulang kembali. Begitulah ubat tahan sakit.Hanya berfungsi untuk menahan sakit je. Bukan merawat sakit.


PAIN RELIEF CAPLET SHAKLEE



Tahukah anda rupanya shaklee pun ada tau pil hilangkan sakit untuk siapa selalu sangat ambil pain killer di klinik atau hospital. Cuma bezanya pil tahan sakit shaklee ni versi lebih sihat sebab bahan yang digunakan semuanya organik. Lebih natural. Tidak meninggalkan kesan sampingan yang memudaratkan. Malah membantu memulihkan kesihatan dengan lebih baik.

Pil tahan sakit atau nama sebenar Pain Relief Caplet (PRC) adalah produk yang dah lama ada dalam shaklee. Pernah dulu masuk dalam Malaysia. Berebut-rebut beli. Ramai yang pernah cuba kata best.  Setelah bertahun tak ada sekarang baru muncul kembali.



BAHAN YANG DIGUNAKAN DALAM PAIN RELIEF CAPLET

Mari kita lihat apakah bahan/ramuan yang terdapat di dalam Pain Relief Caplet ini.

1. Boswellia



Salah satu herba zaman dahulu dan yang paling bernilai dalam Ayurveda.

Minyak pati (essential oil) daripada resin adalah minyak yang biasa digunakan dalam aromaterapi.

Asid Boswellia yang terkandung di dalam getah resin adalah bahan utama yang bertanggungjawab untuk ciri anti-keradangan, ia telah digunakan secara tradisional untuk merawat:

*  Artritis
*  Spondylitis
*  Sindrom sakit kronik
*  Penyakit radang usus

2. Safflower



Salah satu tanaman tertua di dunia dan telah bertahan selama lebih dari 4000 tahun.

Ekstrak bunga daripada Safflower mempunyai kesan antibakteria, antivirus, dan anti-radang. Dalam perubatan tradisional Cina, ia digunakan untuk meningkatkan peredaran darah. Ia juga dikenali untuk merawat:

*  Sakit senggugut
*  Sakit perut
*  Selepas bersalin
*  Sakit sendi
*  Osteoporosis
*  Migrain


SIAPA YANG PERLUKAN PAIN RELIEF SHAKLEE?

✅Warga tua
✅ Yang aktif bersukan, atlet
✅ Orang dewasa yang sibuk bekerja
✅ Ibu yang sibuk dan banyak urusan
✅ Yang kerap sakit sendi, otot
✅ Ada masalah Osteoporosis, Artritis
✅ Ada sakit urat saraf termasuk sakit saraf sciatica
✅ Yang suka ambil ubat tahan sakit
✅ Sakit kepala, migrain
✅ Sakit gigi
✅ Senggugut
✅ Yang banyak kerja duduk
✅ Pemandu lori/bus


PELEGA KESAKITAN

Syukur bila Shaklee bawa masuk pain relief ni sebab ada alternatif lain yang lebih sihat dan semulajadi boleh ganti dengan panadol.

Pain relief ni didaftarkan under traditional medicine, ubat berasaskan herba tumbuh TUMBUHAN. Sebab tu kalau tengok di botol ada tulis perkataan "traditional medicine". Selamat untuk jangkamasa panjang.

Memang terbaik sangat untuk sakit kepala , sakit sendi, migrain , gout, senggugut , sakit perut lepas bersalin atau disebut rengat.

Siapa nak jom beli sekarang setiap rumah kena standby atleast sebotol masa masa emergency ni

Back to Nature ❤️


Boleh whatsapp untuk belian 



Comments

Popular posts from this blog

Contohi Amalan Gaya Hidup Sihat Seperti Rasulullah SAW.

Jeragat tak boleh dihilangkan tapi boleh pudar. Sini petuanya.

Pengedar Shaklee di kawasan Kajang/Bangi