Dapat Makan Vitamin Percuma Dengan Cash Rebate Shaklee


Dapat makan vitamin percuma dengan CASH REBATE? Menarik! Eeee seronoknyaa. Means tak payah beli vitamin dah la kan? PERCUMA kann.. siapa tak suka. Termasuk lah diri yang menulis ini. Hihihiii

Sekarang ni ramai dah ada kesedaran betapa pentingnya supplement vitamin ni. Kalau dulu makan vitamin ni mungkin pilihan. Tapi sekarang dah jadi keperluan. Memandangkan Cuaca sekarang dah tak menentu. Macam-macam virus muncul. Penyakit di sana sini. Ramai yang tak sihat kan. 

Jadi, semua orang perlukan ekstra nutrisi untuk perlindungan kesihatan masing-masing. Selain makan makanan berkhasiat, jalan mudah adalah dengan mengambil vitamin.


Macam mana pula cara nak dapatkan vitamin secara percuma dengan cash rebate tu?


1. Daftar sebagai ahli shaklee

Syarat utama untuk anda dapat vitamin secara percuma adalah WAJIB daftar sebagai ahli shaklee dahulu. Tiada jalan pintas selain mndaftar sebagai ahli. Ini perkara untama yang perlu anda lakukan.

Daftar ahli ada 2 cara. Sama ada bayar yuran RM35 ataupun secara PERCUMA.

Haa mana satu pilihan anda?

Sudah tentu lah yang percuma kan.

Jika nak daftar ahli percuma anda boleh beli set promosi yang sedang dijalankan sepanjang  bulan ni, iaitu :

SET RAHMAH




Atau... Boleh juga beli set promosi HELLO NEW YOU.





"Saya tak nak lah beli salah satu set promosi yang ditawarkan tu. Saya nak item lain boleh?"


Sudah tentu lah boleh.

Untuk item lain selain promosi yang ditawarkan tu, anda boleh memilih mana-mana vitamin yang dingini dengan syarat belian lebih kurang RM350 ke atas dengan jumlah point terkumpul sekurang-kurangnya 100 point (uv), automatik boleh dapat keahlian percuma.


2. Belian mencukupi dengan jumlah point terkumpul  150 UV ke atas.

Jika and anak tahu, setiap produk shaklee ada point (uv) tersendiri. Jika belian anda melebihi 150 UV ke atas, anda berpeluang untuk dapatkan cash rebate. Setiap point ada rate percent yang tersendiri. Bermakna,lagi banyak anda buat belian, lagi banyak point terkumpul maka lagi lebat cash rebate yang anda boleh dapat.

Apa yang menariknya, dengan cash rebate yang diberikan oleh shaklee ini, anda boleh menggunakannya untuk buat belian vitamin lain pula. Bestkan kita tak perlu keluarkan duit sendiri untuk belian vitamin yang seterusnya.


3. Promosi bulanan daripada shaklee

Seperti yang sedia maklum, setiap bulan shaklee akan ada kan promosi yang super best. Promosi yang dijalankan adalah berbeza setiap bulan. Dengan belian promosi bulanan, anda berpeluang untuk dapat vitamin secara percuma. Contoh promosi bulan Mei ini, belian set Hello new you, anda akan dapat setong cinch secara percuma.
Selain itu, belian skincare seperti serum akan dapat percuma clay mask dan gel mask.


Haaa best kan..


Buat belian set promosi, automatik boleh dapat satu lagi item lain percuma.

Nak mendaftar jadi ahli atau nak dapatkan vitamin percuma dengan cash rebate, boleh hubungi syafa. Boleh klik di pautan whatsapp


#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023





Comments

Popular posts from this blog

Contohi Amalan Gaya Hidup Sihat Seperti Rasulullah SAW.

Jeragat tak boleh dihilangkan tapi boleh pudar. Sini petuanya.

Set Eksklusif Shaklee Untuk Wanita Mengandung dan Berpantang.