SET HELLO NEW YOU

 

Dah lama pasang impian nak turun berat badan?
Tapi susah betul rasa kan. Tengok makanan tu teringin tengok makanan sedap. Aduhhh macam mana nak turun ni. Tambah-tambah raya ni banyak open house sana-sini.


"Jangan risau set slimming atau set IF kan ada" 


Berita gembira buat semua! 

Set Hello New You kembali lagi setelah bulan lepas tak ada promo ni. Tapi ramai yang mencari. Antara set yang palinggg laris. Jadi anda jangan lepaskan peluang untuk beli tau. Takut-takut lepas ni dah tak ada promo hebat macam ni dah. Rugii tak dapat beli.

Kali ni shaklee masih mengekalkan dengan harga lama. Bezanya dengan promo New You yang sebelum ni, Shaklee gantikan cinch choc dengan 2 flavor cinch iaitu flavor latte dan vanilla. Umpphhh Gabungan yang mantap dan padu. Mix dua-dua ni sedapp lazattt bergizai😂.


Apa itu set Hello New You?

Mungkin ada yang masih tidak tahu set ni untuk apa sebenarnya? Set Hello New You atau kebanyakan orang-orang shaklee panggil set IF, set slimming.

Sebab sambil-sambil buat IF nak kurus, memang kami semua guna set HELLO NEW YOU ni tau.

Set ini khusus dan istimewa buat anda yang nak turunkan berat badan terutama siapa yang mempunyai berat badan 60,70,80,90 kg. Dengan bantuan set Hello New you, anda dapat menurunkan berat seperti yang diingini tanpa mengalami perut yang mengeleber. Ia ibarat menjadi diri anda yang baru lebih sihat, perut lebih kempis, badan lebih fit. Kalau berat tak turun banyak pun, anda akan mengalami inchloss.


Apa yang ada dalam Set ini?


Terdapat 5 item iaitu cinch latte, cinch vanilla, omega, lecithin, herblax.



Cinch shake


Nak tahu fungsi cinch ni boleh baca entry sini juga . Cinch yang ada dalam set promo ni, mempunyai 2 flavor iaitu vanilla dan latte. Boleh mix ke dua-dua flavor atau minum salah satu. Boleh diambil bila-bila masa. Biasanya kita cadangkan minum waktu pagi gantikan breakfast dan waktu malam bagi mengelakkan anda terlalu lapar.

Cinch shake merupakan satu-satunya protein yang mengandungi leucine. Membantu bakar lemak dan bina otot dengan lebih cekap. Badan lebih fit dan kulit tidak mengeleber atau berat tidak rebound.


Lecithin

Lecithin diambil sebelum makan. Dicadangkan ambil 3 biji sebelum makan tengah hari dan 3 biji sebelum makan malam. 

Lecithin terdiri daripada 520mg lesitin soya, 80mg kolin dan 48mg inositol dalam setiap kapsul.

Kerana itu ia berkuasa memecahkan lemak dan kolestrol. Lecithin adalah pengelmusi semulajadi lemak yang membantu memecah dan mencairkan lemak. Membantu mencegah pembentukan  lemak dalam hati. Menyingkirkan toksin dalam hati.



Omega

Omega terdiri daripada minyak ikan omega 3 yang kaya dengan EPA dan DHA. Sangat hebat dalam membakar lemak jahat yang tidak diperlukan badan. Berfungsi membantu percepatkan lagi pembakaran lemak. 

Omega dicadangkan ambil 3 biji selepas makan tengah hari atau malam. 


Herblax



Herblax ibarat agen detoks dalam usus kita. Bantu mencuci dan bersihkan usus. Singkirkan kotoran yang menjadi sisa atau kerak najis dinding usus yang menjadi salah satu punca perut buncit.



Dalam herb-lax ada campuran daun senna yang sering digunakan secara tradisional sebagai laksatif semulajadi. 

Ada juga campuran dari bahan seperti likuoris, alfalfa, akar kulver, kulit pokok buckthorn dan pelbagai lagi bahan lain yang membantu dalam proses detox, melembutkan najis dan banyak lagi fungsi lain.

Herblax diambil 4 biji sebelum tidur sekurang-kurangnya seminggu sekali atau 2 hari sekali.

Kalau nak tahu, ini juga adalah salah satu rahsia badan syafa maintain tak naik sangat. Syafa pun ambil item dalam set ni.

Korang pun boleh cuba kalau siapa yang tengah buat IF atau yang nak berat maintain, yang nak turunkan berat atau nak inchloss, wasap je syafa okay. 


#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023

 




Comments

Popular posts from this blog

Contohi Amalan Gaya Hidup Sihat Seperti Rasulullah SAW.

Jeragat tak boleh dihilangkan tapi boleh pudar. Sini petuanya.

Pengedar Shaklee di kawasan Kajang/Bangi