Keunikan Vivix Yang Anda Perlu Tahu


Pernah dengar vivix?



Vivix merupakan minuman campuran botani yang merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix adalah item yang paling mahal dan eksklusif dalam rangkaian produk shaklee.

Ramai yang cakap vivix ni mahal.

"Sis mahal nya VIVIX ni"
"Ermmmm mahal jugak VIVIX ni"
"Keras jugak yaa harga VIVIX. Pengsann"

Selalu jawapan begini lah yang saya selalu dapat daripada prospek dan customer. Kalau lah kalian tahu yang khasiat vivix ni tersangat lah banyak, pasti kalian takkan menyesal kalau beli tau.

Nak tengok siapa perlukan vivix, boleh baca entry ni. 


Apa uniknya vivix shaklee ni?


1. Vivix terdiri daripada 4 bahan utama bertaraf premium high class.

Kalau korang nak tau Vivix Shaklee terdiri daripada 4 bahan utama iaitu Anggur Muscadine, Elderberry, Purple Carrot dan Polygonum. 4 bahan ni bertaraf premium high class.

Salah satu bahannya yang tersangat mahal ialah Anggur Muscadine. Anggur ni bukan anggur biasa yang kita selalu makan tu. Ia tidak dijual di kedai-kedai biasa. Jangan la hampa cari kat pasar malam ke, Tesco ke Giant ke memang takde.

Anggur muscadine ni ada di KLCC. Anggaran harga sebiji anggur tu RM100 ++ . Saiz nya lebih kurang sebesar buah bola golf . Itu harga sebiji tau bukan sekilo. Kalau sekilo mau beribu. Phewww.

Elderberi Eropah merupakan buah paling tinggi khasiat untuk menguatkan imun badan. Ianya tak tumbuh di tempat kita.

Uniknya anggur muscadine ni ada 20 kromosom berbanding anggur biasa yang hanya ada 19 kromosom.


2. Tinggi dengan polifenol.

Vivix bukan sekadar resveratrol semata tapi ia adalah gabungan 15 polifenol premium yang sangat powerful.Semestinya ia adalah untuk manfaat yang maksimum.

Kandungan polifenol asid elagik dan elagitanin yang tinggi berfungsi merencatkan sel-sel abnormal yang ada dalam badan.  Sel-sel abnormal ini lah yang akhirnya menjadi sel kanser apabila tidak diuruskan dengan baik.


3. Tak beku walau disimpan dalam freezer.

Uniknya Vivix ni ia tidak membeku atau meruap kerana ia adalah 100% tulen dari bahan semulajadi. Ramuan dalam vivix pula tiada pengawet, pewarna atau perisa tambahan.


4. Vivix ni patent pending dimana permohonan dah dihantar untuk dapat hak patent.

Jadi Vivix ni secure dan ia adalah produk eksklusif Shaklee yang dikaji oleh para saintis selama bertahun-tahun. Shaklee patenkan proses Cold Filling Extraction di mana ramuan yang digunakan di dalam Vivix di-press untuk mendapatkan pati dengan suhu yang rendah dan tidak menggunakan air. 100% dari pati buah. Proses ini memang diakui sangat mahal jika nak dibandingkan dengan proses yang menggunakan suhu panas. Jika proses guna suhu panas kualiti produk yang terhasil akan terjejas dan kualiti pun menurun.



Telitinya pembuatan Vivix ni kan? 
Shaklee sangat-sangat menjaga kualiti setiap produknya dari segala segi. Quality beyond organic. 

"Semulajadi, selamat dan berkesan" 

Kalau anda rasa letih, tak larat, rasa nak demam,
rasa nak loya, a
mbil lah vivix ni. Ia memberi tenaga, rasa pun sedap sangat. Masam-masam manis boleh mengurangkan rasa loya di tekak. Rasa pure buah.

Sekiranya anda nak dapatkan vivix shaklee boleh terus Hubungi syafa di talian whatsapp

Comments

Popular posts from this blog

Contohi Amalan Gaya Hidup Sihat Seperti Rasulullah SAW.

Jeragat tak boleh dihilangkan tapi boleh pudar. Sini petuanya.

Set Eksklusif Shaklee Untuk Wanita Mengandung dan Berpantang.