Tawaran Insentif Shaklee Malaysia Yang Ramai Tidak Tahu.


Specialnya bulan April ni shaklee bukan sahaja buat promosi rahmah serendah RM99, tapi memberi tawaran Insentif yang sangat menarik buat semua pengedar shaklee yang berdaftar. Tujuan insentif ini dibuat adalah untuk menaikkan semangat para pengedar sekaligus membantu menaikkan jualan semua pengedar shaklee di seluruh Malaysia. 


Tawaran Insentif Shaklee ni macam mana tu?

Ok Jom baca sampai habis.

Bermula bulan April sehingga Jun 2023, shaklee memberi tawaran istimewa tambahan cash bonus sebanyak RM600 buat semua pengedar sah shaklee. Bayangkan anda buat shaklee dapat bonus setiap bulan, kemudian dapat lagi extra bonus sebanyak RM600 daripada company sendiri. 

Dalam keadaan ekonomi sekarang, nilai RM600 tu sangat lah banyak. Macam-macam kita boleh buat dengan nilai tersebut. Siapa nak bagi mudah-mudah dengan nilai sebanyak tu.


Jadi, macam mana nak dapatkan Rm600?

Semua orang layak terima extra rm600.
Yang paling utama mestilah perlu menjadi ahli shaklee terlebih dahulu. Bila dah jadi ahli sah yang berdaftar, anda perlu rank up atau kekalkan pangkat. Istilah yang selalu digunakan dalam shaklee adalah "efektif". Anda perlu efektif sekurang-kurangnya di rank supervisor (sv) atau senior supervisor (Sr sv) dalam tempoh 2 bulan berturut-turut sepanjang tempoh April hingga Jun 2023.Cukup Syarat yang ditetapkan anda dah boleh dapat tambahan bonus sebanyak rm600.


Mungkin ada yang tertanya-tanya supervisor tu apa? Siapa je yang layak dapat supervisor tu?

Untuk pemgetahuan semua, supervisor, senior supervisor tu adalah pangkat yang diterima oleh semua pengedar shaklee jika dapat mencapai sasaran jualan yang telah ditetapkan. Terdapat 7 rank dalam shaklee. Bermula dari supervisor hingga lah master coordinator. 

Anda boleh lihat seperti di dalam gambar di bawah.





Setiap rank purata bonus yang boleh dinikmati adalah berbeza. Untuk mendapat pangkat supervisor, anda perlu kumpul  point  sebanyak 3000 uv ataupun jualan sebanyak RM10, 000. Dengan jumlah point tersebut, anggaran cash bonus yang bakal anda dapat adalah sebanyak rm1500 ke atas. Bestnya buat bisnes dah dapat gaji macam berkerja office. Ini baru di rank supervisor. Jika berada di rank senior supervisor koordinator sehingga lah ke Master Coordinator lagi banyak lah anda dapat. 

Ditambah pula dengan tawaran intensif shaklee sebanyak rm600, lagi banyak cash bonus anda boleh dapat.

Oh ya.. untuk dapatkan tawaran insentif shaklee ini, hanya mereka yang berada di rank supervisor dan senior supervisor sahaja yang berpeluang untuk dapat. Mereka yang berada di rank coordinator sehingga ke Master coordinator, walaupun mereka tidak layak untuk terima extra cash bonus rm600, tapi mereka dapat besarkan nilai conference point (CP). 


Conference point (CP) ni apa pulak? 

Conference point juga adalah insentif khas yang shaklee bagi kepada mana-mana leader yang berjaya capai skor dengan memberi hadiah percutian secara percuma. Bestnya pakej percutian daripada shaklee ini, anda tak perlu keluarkan satu sen pun duit sendiri. Semuanya ditaja 100% sama ada dari segi penginapan, makanan, tiket, transportation, siap bagi allowance lagi. Anda hanya perlu bawa diri sahaja dan enjoy! 


Terdapat 2 jenis percutian :

1. Luar negara/Umrah

2. Dalam Negara


Kalau kita lihat kebanyakan percutian yang ditaja oleh company itu sendiri, kita tidak boleh bawa family bersama. Dan jika kita tidak dapat join percutian tersebut dikira burn. 

Tapi bezanya company daripada shaklee, kita boleh bawa family kita bersama. Andai kata kita tak dapat sertai percutian tersebut kita boleh bagi pada sesiapa sahaja di kalangan family kita atau kawan-kawan untuk pergi. Dan andai kata tak ada siapa di kalangan ahli keluarga kita yang dapat turut serta, hadiah pakej percutian tak burn tapi shaklee akan convert kan pakej percutian tersebut kepada nilai wang ringgit. Menarikk sangat kan. Betapa shaklee sangat-sangat menjaga dan menghargai leader-leader yang bersusah payah menaikkan jualan. 

Sejujurnya jika anda berpeluang menikmati tajaan percutian daripada shaklee, jangan ditolak. Sebab pengalaman yang dinikmati tak dapat dibeli di mana-mana. Kebanyakan mereka yang dah pernah pergi, semua kata besttt. Mereka dilayan dan dirai seperti raja. Tempat yang dibawa bukan cokia-cokia tapi high class! 


Welcome to shaklee! 

Untuk mendaftar sebagai ahli shaklee anda hanya perlu membuat bayaran sebanyak RM35 atau buat belian produk lebih kurang harga RM400 ke atas dengan nilai point terkumpul 100 point (uv) ke atas.

Anda hanya perlu berikan details ini sahaja. 

* Nama

* alamat

* no Ic

* No telefon

* no akaun bank (untuk cash bonus) 

* nama bank

* email


Nak join free membership dengan cara lebih jimat dan mudah? 

Buat lah belian Rahmah! 

Sekarang kan shaklee tengah buat promo rahmah belian esp dan vitamin c hanya RM99! Eee murah sangat. Anda beli 2 item tersebut, automatik FREE membership. Tak perlu nak bayar yuran keahlian dah. Bukan setakat free membership, tapi akan dapat FREE DELIVERY sekali. Istimewa untuk anda yang baru mendaftar sebagai ahli shaklee. 


Jika anda ingin tahu dengan lebih lanjut berkaitan intensif shaklee ni, boleh je terus whatsapp syafa. InshaaAllah saya akan explain dengan lebih jelas supaya anda mudah faham. 

Nak register sebagai ahli tapi malu nak wasap saya? Boleh juga klik link di sini


#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023


Comments

  1. Alhamdulillah. Good info syafa
    Semoga bisnes shaklee syafa empayar berkembang lebih besar

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Contohi Amalan Gaya Hidup Sihat Seperti Rasulullah SAW.

PENGALAMAN PUASA DENGAN SET RAMADHAN SHAKLEE

Jeragat tak boleh dihilangkan tapi boleh pudar. Sini petuanya.