Pengedar Shaklee di kawasan Kajang/Bangi

 

Haii Assalamualaikum..


Perkenalkan diri, Nama sebenar Norsyafawati Binti Shahidan. Tapi lebih dikenali sebagai "syafa shahidan" . Ini merupakan nama branding syafa jugak lah. Pendek dan ringkas. Orang pun mudah nak ingat. Kalau anda search di fb ke ig ke YouTube semua sama menggunakan nama branding iaitu "syafa shahidan".

Syafa mempunyai 3 cahaya mata dan sekarang menetap di Bukit Mahkota Bangi/Kajang.
Kalau diikutkan tahun ni hampir 6 tahun saya tinggal di kawasan Bandar Bukit Mahkota Bangi/Kajang. Ada yang gelarkan sini Bangi Selatan kerana kawasan ini terletak di sebelah selatan Bangi kira dah sempadan ke Nilai. Jarak nak ke Nilai lebih kurang 5/10 minit je. Terlalu dekat dari Selangor nak masuk ke daerah Negeri Sembilan. Heheh

Kalau nak tahu Pengedar Shaklee di kawasan Bangi/Kajang/Nilai ni ramai. Ada yang menjadi ahli shaklee hanya untuk makan sendiri sahaja dan ada juga yang menjadi ahli untuk berbisnes. Macam syafa sendiri memilih kedua-duanya. Makan sendiri dan berbisnes sekali. Sekarang syafa merupakan pengedar shaklee yang sah dan bergiat aktif di kawasan ini.






Ada ke di kalangan anda yang tinggal di sekitar Bukit Mahkota, Bandar Seri Putra atau di kawasan Kajang/Bangi/Nilai? Sekiranya anda nak dapatkan apa-apa vitamin shaklee dengan cepat, InshaaAllah ada stok di tangan, kami boleh terus hantar ke rumah anda.

Tapi sekiranya anda berada jauh di negeri lain jangan risau anda pun boleh dapatkan produk shaklee dengan mudah dan pantas kerana untuk perkhidmatan online syafa cover seluruh Malaysia.


Dengan sistem online iaitu melalui website yang shaklee sediakan, sangat memudahkan kami para pengedar Shaklee untuk key in order  pelanggan. Segala urusan penghantaran dikendalikan oleh pihak shaklee sendiri dengan menggunakan kurier G-dex. Jadi anda tak perlu ragu-ragu sama ada barang sampai atau tidak kerana produk dijaga dan dihantar dalam keadaan baik dan selamat.



Saya lah Pengedar Shaklee di kawasan anda dengan id number 1489453. Di sini saya serta kan laman sosial saya. Anda boleh mencari syafa di sini juga :

1. Ig bisnes : supplement.vita

2. Ig personal : Syafa_shahidan

3. Fb bisnes : cod shaklee kajang/bangi/nilai3-0135159783

4. Fb personal : syafa shahidan


#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023

Comments

Popular posts from this blog

Contohi Amalan Gaya Hidup Sihat Seperti Rasulullah SAW.

Jeragat tak boleh dihilangkan tapi boleh pudar. Sini petuanya.